Switchning af analoge signaler til hifi brug

Hej

Hvad er det bedste valg, jeg kan gøre, når jeg skal vælge, hvad jeg skal bruge til at skifte mellem CD og fx Tuner på min forforstærker??

Jeg tænker mest på at bruge nogle relæer, men hvordan er de i forhold til nogle elektriske switch kredse??

Findes der nogle gode switch kredse?? Hvis ja, så send venligst nogle forslag

-- Mvh Martin Nielsen

Reply to
Martin Nielsen

Martin Nielsen skriver:

KLaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Jeg ville uden tvivl bruge nogle guldbelagte relæer, det er det letteste og er efter min mening den bedste løsning.

Hvis du kontakter

så har de nogle NEC relæer, som de sælger for en lille tyver. Dem bruger mange seriøse hifi producenter.

Med venlig hilsen Anders Beck

Reply to
Anders Beck

de fleste opstillinger bruger relæer med en meget lav modstand på relæ kontakterne så du ikke mister noiget over kontakten

-- Mvh Rasmus Riber OZ1TUX

Rasmus Riber