Switchning af analoge signaler til hifi brug

Hvad er det bedste valg, jeg kan gøre, når jeg skal vælge, hvad jeg skal
bruge til at skifte mellem CD og fx Tuner på min forforstærker??

Jeg tænker mest på at bruge nogle relæer, men hvordan er de i forhold til
nogle elektriske switch kredse??

Findes der nogle gode switch kredse?? Hvis ja, så send venligst nogle
forslag

Martin Nielsen

Re: Switchning af analoge signaler til hifi brug

www.maxim-ic.com

KLaus
Re: Switchning af analoge signaler til hifi brug

Jeg ville uden tvivl bruge nogle guldbelagte relæer, det er det
letteste og er efter min mening den bedste løsning.

Hvis du kontakter www.lcaudio.dk så har de nogle NEC relæer, som de
sælger for en lille tyver. Dem bruger mange seriøse hifi producenter.

Med venlig hilsen
Anders Beck

Re: Switchning af analoge signaler til hifi brug
de fleste opstillinger bruger relæer
med en meget lav modstand på relæ kontakterne så du ikke mister noiget over
kontakten

Rasmus Riber