Switchmode til bærbar

Hejsa
Sidder her med en EA 10953 switchmode forsyningen til en bærbar. Den burde
kunne give 20 V 4.75A, men lige pt giver den ca 100 mV ud.
Når jeg tilslutter den, kan jeg høre den står og tikker, så den prøver da.
Den lader op til ca 390 V på den store ladelyt der sidder i (450V 68uF).
Derudover sidder der en 2SK2843 og 2SK2842 i den (link:
http://www.semicon.toshiba.co.jp/td/en/Transistor/Power_MOS_FET/en_20040726_2SK2843_datasheet.pdf
)
Der sidder også ved udgangen to stk dobbeltdioder (FCH20A15).

Over udgangen kan jeg ohme den til ca 5 ohm.

Hva d.... skal jeg mere måle ? Og hvordan kommer jeg videre ?

Hele bagsiden af printet er spækket med SMD komponenter, sikkert til noget
regulering og feedback.

Mvh Stefan

Re: Switchmode til bærbar
Hej!

Dvs. helt ude hvor den burde levere DC-spænding? I så fald er der sikkert
kortsluttet en ensretterdiode...

Mål de to dobbeltdioder igennem med et ohmmeter... Er de ok?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Switchmode til bærbar
http://www.semicon.toshiba.co.jp/td/en/Transistor/Power_MOS_FET/en_20040726_
2SK2843_datasheet.pdf )

En normal fejl på små switchmode strømforsyninger er defekte elektrolytter
lige efter ensretterne (i udgangs siden af strømforsyningen).

--
Hilsen
   Peter N Petersen