Svar under eller over indlæg! - Page 2

Re: Svar under eller over indlæg!
Hej pm

Tag og kør dig en tur i venstre side af vejen.

Mvh Max

Re: Svar under eller over indlæg!

Helt OK med mig, bare du så sletter det der står under dit indlæg.

/carsten

Re: Svar under eller over indlæg!

Gør du bare det. Da du alligevel kun bidrager med spørgsmål her i
gruppen, så kan du jo overveje det kloge i den beslutning :-)

FUT: /dev/null

Re: Svar under eller over indlæg!
alligevel kun bidrager med spørgsmål her i
??

Re: Svar under eller over indlæg!

Hvad svarer du på?

Eftersom du medsender det hele som en gang under det du selv har
tilføjet, så har du jo selv et behov.

Der er ganske få fatsvage herinde. Du er én af dem, kan jeg se.

Der er sat FUT til dk.admin.netikette

Jesper G. Poulsen

Re: Svar under eller over indlæg!

Klovn.

FUT: dk.snak.mudderkastning

Re: Svar under eller over indlæg!

Det letter forståelsen

_JA_

Diskutionen kan med fordel forstættes i gruppen news:dk.admin.netikette
den gruppe omhandler netikette, det vil sige "opførsel på usenet". Jeg
har tilladt mig at sætte FUT (Follow Up To) til gruppen, så svar på mit
indlæg havner der. Elektronikgruppen er vidst ikke det rigtige sted at
fortsætte :-)

Re: Svar under eller over indlæg!

Du er OT.
Det betyder at jeg tror at du formentlig har valgt en tilfældig gruppe
at sende dit indlæg i. Og at du ikke har ramt den rette.

Fortsæt diskussionen i rette gruppe.

Oversigt over danske grupper kan findes under www.usenet.dk

FUT:dk.admin.netikette

Mvh. Jørgen

Re: Svar under eller over indlæg!
hmmm... er det spørgsmål ikke lidt OT :)

Re: Svar under eller over indlæg!

  Mit "forsigtige" spørgsmål har, indtil videre, affødt mere end 30 indlæg.
Nogle af indlæggene har været temmelig aggressive. Det kan undre at nogle
gider lade sig hidse så voldsomt op. Nogle af dem der henviser til god
netetikette bruger et temmeligt barsk sprog men sådan er der jo så meget.

Hyg jer!
Flemming

Re: Svar under eller over indlæg!

http://www.usenet.dk/netikette/hardball.html

FUT:dk.admin.netikette

Jesper G. Poulsen

Re: Svar under eller over indlæg!
Hej Flemming,

Der er et meget godt eksempel i nogles signatur, noget a' la'

  Der er fodspor i leverpostejen!
  Hvordan ser man om der har været en muldvarp i køleskabet ?

Det giver lidt mere mening at læse spørgsmålet før svaret og da vi læser
ovenfra og ned er det vel let at se hvordan det bør gøres ?

Også der ja :-/

--
Venlig hilsen,
Søren