Svar under eller over indlæg!

*suk*

Det er september hele året. Og det har det været i mange år nu.

Måske - og kun bare måske - lærer du det engang, min dreng.

Kai

--
Kai Harrekilde-Petersen
Reply to

Giver Flemming helt og aldeles ret.. svaret på tidligere indlæg lægges øverst.... så skal an ikke scrolle. Skal ikke kunne sige om behovet for en gentagelse af et spørgsmål med efterfølgende svar er relevant i særlige grupper..for fatsvage.. men det er så en anden historie

PM "Max" skrev i en meddelelse news:4138e4b7$0$161$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

du

end

Reply to
pm

Hej pm

Tag og kør dig en tur i venstre side af vejen.

Heldigvis fandt pm tastaturet og skrev i news:4139011f$0$208$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk:

Helt OK med mig, bare du så sletter det der står under dit indlæg.

/carsten

Reply to
Carsten Holck

Klovn.

FUT: dk.snak.mudderkastning

Reply to
AJ

Gør du bare det. Da du alligevel kun bidrager med spørgsmål her i gruppen, så kan du jo overveje det kloge i den beslutning :-)

FUT: /dev/null

--
Per H. Nielsen
Per H. Nielsen

alligevel kun bidrager med spørgsmål her i

??

Reply to
Mr bob

Hvad svarer du på?

Eftersom du medsender det hele som en gang under det du selv har tilføjet, så har du jo selv et behov.

Der er ganske få fatsvage herinde. Du er én af dem, kan jeg se.

Der er sat FUT til dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Mit "forsigtige" spørgsmål har, indtil videre, affødt mere end 30 indlæg. Nogle af indlæggene har været temmelig aggressive. Det kan undre at nogle gider lade sig hidse så voldsomt op. Nogle af dem der henviser til god netetikette bruger et temmeligt barsk sprog men sådan er der jo så meget.

Hyg jer! Flemming

Reply to
Flemming Jensen

FUT:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Jeg hedder jo så Michael, og ud over at jeg til andre med adfærds problemer har antydet at de burde tude med de ulve de er i blandt, eller blive ædt.. Mener jeg ikke jeg ridder på kæpheste..

Men hvorfor s. skal det være så svært for folk at indordne sig? Jeg spekulerer ofte på, hvordan utilpassede mennesker klarer sig på en arbejdsplads / hvor længe?

Her bag skærmen, har jeg da altid mulighed for at bruge kill filteret..

-- Med venlig hilsen Michael Petersen residerende i Nyborg fjern dyret i min @dresse ved privat post

Petersen_Michael

Hej Flemming,

Der er et meget godt eksempel i nogles signatur, noget a' la'

Der er fodspor i leverpostejen! Hvordan ser man om der har været en muldvarp i køleskabet ?

Det giver lidt mere mening at læse spørgsmålet før svaret og da vi læser ovenfra og ned er det vel let at se hvordan det bør gøres ?

Også der ja :-/

--
Venlig hilsen,
Søren