Sub-d tegninger, huldim.

Nogen der ved hvor jeg kan finde en målfast tegning over Sub-D stik?

Jeg mangler noget at skære mig hul i en kasse efter. Det er noget bøvl at få
rigtigt fint med en tusch og en fil.....

Kunne godt tænke mig en tegning jeg kunne tape fast og skære efter, men
google hjælper mig ikke(eller jeg søger forkert!)

Mangler over Sub-D9 og 37

Eet eller andet sted skal der nok ligge en fin tegning, men hvor?

Mvh
Henrik

Re: Sub-d tegninger, huldim.

Måske en break-out-bracket fra en pc ville hjælpe dig? Specielt gamle
maskiner havde com & lpt ført ud på bagsiden på denne måde - jeg har med
held brugt en sådan bracket til at lave skabeloner med.

--
-jens

Re: Sub-d tegninger, huldim.
Hej Henrik

Hos alle dem der laver stikkene kan man jo hente datablade
hvor der også er hultegninger, der er jo flere måder at lave
dem på.

F.eks. http://www.3m.com/ har datablade med tegninger.

Mvh Max

Re: Sub-d tegninger, huldim.

Prøv at søge efter "D-Sub 9"   :-)

På google er der 154.000 på "Sub-D 9" og  på "D-Sub 9" er der 276.000 sider.

Det lader til man ikke kan blive helt enige om hvad de skal kaldes !

En søgning på 3m.com giver

Eks
http://multimedia.mmm.com/mws/mediawebserver.dyn?000000JHT4507Da0nDa000CkllW0pctb -

mvh