Styring af musik(computer) på ældre B&O produkter.

B&O har i deres 7polet din stik 2 til kommunikation mellem apperaterne, og
de 5 andre til lyd.
Jeg ønsker at kunne skifte mellem mine musik numre med mit anlæg som
mellemled.

Jeg har set det gjort på denne side http://www.geocities.com/beopc /

Er der nogen der har nogle forslag til hvordan denne nød skal knækkes?

Re: Styring af musik(computer) på ældre B&O produkter.

Jeg tror ikke 'all the electronics' dækker over andet end en MAX233 eller
lignende. De 2 ledere går så nok til RX og TX og resten klares i software.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Re: Styring af musik(computer) på ældre B&O produkter.

Vil du uddybe lidt?

Re: Styring af musik(computer) på ældre B&O produkter.

Nu ved jeg ikke om du er god til tysk men er det noget ala dette her du
leder efter
http://www.8ung.at/gutwenger/index2.html

Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Styring af musik(computer) på ældre B&O produkter.

apperaterne, og

ups ser ud som om jeg ikke selv er ret god til tysk
det link jeg henviser til omhandler jo kun IR remote del
men måske du kan bruge det aligevel......... sorry
her er en med lidt info om   master control link
http://www.elhoj.dk/new/index.htm?frame=http%3A//www.elhoj.dk/bang_olufsen.htm

Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Re: Styring af musik(computer) på ældre B&O produkter.
Hejsa

Vær opmærksom på at den side som elhøj linker til (den som beskriver B&O
koden), den har en forkert fremgangsmåde til at afkode B&O remote signalet.
B&O koden er en bi-phase, så man behøver ikke måle tiden imellem pulserne.

mvh Skyum

http://www.elhoj.dk/new/index.htm?frame=http%3A//www.elhoj.dk/bang_olufsen.htm