Styring af motor på parabol.

Jeg søger informationer om hvordan det fungerer.

Bla. sidder hukommelsen for position af parabolen, i motorboksen eller i receiveren.?

Henvisning til hjemmesider der fortæller om funktionen ønskes. Ikke reklamesider fra producenter, men sider der giver teknisk information.

Det ses typisk hos engagerede amatører. Men jeg har ikke fundet nogle endnu.

(Det drejer sig om defekt på motor. Der dog tildels kører igen. Se indlæg i satellit gruppen)

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/
Reply to