Styring af elektronisk radiatortermostat

Hejsa

Jeg har købt en flok termostater til mine radioatorer i Lidl, de var
billige.
Det er samme model som dem her:

http://kortlink.dk/westfalia/7ec7

Honeywell har nogle tilsvarende, og dem ved jeg at der er nogen der har
rodet med så der kan interfaces til dem fra f.eks. en pc.

Problemet med dem jeg har købt og dem fra Honeywell, er at på
Honeywell'en er der et 10polet stik, som  kan bruges, men på mine er der
intet.. Der er en række med 6 poler på printet, som jeg umiddelbart tror
kun er beregnet til programmeringen af lakklat-cpu'en som sidder på
printet. Det er en Atmega der sidder i Honeywell'en.

Nu har jeg brugt det meste af i dag på at finde noget til dem jeg lige
har købt, men har ikke fundet noget. Skulle der være nogen herinde, der
kender til nogen der har gjort det og vil fortælle om det, eventuelt en
link til andre, så ville det være rart.

Mvh Hauge

Site Timeline