Styring af affugter?

Hej eksperter ;-)

Jeg har købt en affugter med elektronisk betjeningspanel. Desværre er den
ikke fuldautomatisk, altså tænder/slukker efter luftfugtigheden. Det vil jeg
gerne have gjort noget ved.

Mit spørgsmål er så, om det kan lade sig gøre at tilkoble en fugtsensor (jeg
har en liggende der f.eks. kan styre en 220V blæser). Problemet er, at
affugteren ikke tænder bare fordi jeg tænder på stikkontakten, men skal
aktiveres på en soft-touch knap.

Kan man på en eller anden måde "gribe ind" i betjeningspanelet, således at
tænd/sluk funktionen kan styres af mit hygrometer?

Jeg har lagt et diagram af affugteren ind i dk.binaer under overskriften
"Styring af affugter".

Mvh. Kim

Re: Styring af affugter?
Hej,

Er der slet ingen, der har et bud på nedenstående?

Mvh. Kim

jeg
(jeg

Re: Styring af affugter?

Kunne laves med Mindstorm fra Lego - alstå en robot, der trykkede på knappen
ved bestemt fugtighed!

/Jens

Site Timeline