Stumpeforhandlere i Odense?

Jah, så er jeg flyttet til Odense, er der nogen butikker her i byen der
sælger elektronik løsdele?

Brian

Re: Stumpeforhandlere i Odense?
Du kan få de mest almindelige ting her http://www.fae.as/ (tidligere
Kjærulf, med byens største udvalg, men noget reduceret nu)

Hvis det bare er noget lidt specielt må du på nettet og finde en forhandler.

Mvh Morten

Re: Stumpeforhandlere i Odense?

Der findes en enkelt, "fyens antennecenter" tror jeg den hedder. Ligger
bag Silvan og Sukkerkogeriet på hjørnet af middelfartvejen og Store
Glasværksvej. Men de gør vist mest i diskoteksudstyr og CarFi. De har
enkelte løsdele.

Bedste bud er stadig Lavpris Elektronik i århus, Århus radiolager og
måske Scantronic i Svendborg.

/Lars

Re: Stumpeforhandlere i Odense?

Jeg vil absolut anbefale Århus Radiolager fremfor Elektronik Lavpris,
hvis det skal være i Århus.

--
Med venlig hilsen / Kind regards
Jesper Larsen

Jeg kan af en eller anden grund ikke se dit indlæg Lars!?
(fandt det på google groups)

A-ha, samme sted som "mk" har henvist til, der må jeg jo kigge forbi en dag
så.

Det skal det ikke, Odense! ;)
Hvis jeg skal købe noget i Århus, eller andre byer, som ikke er Odense, så
kan jeg jo lige så godt betale 50 kr i porto, det er billigere end toget! ;)

El-supply har været min hovedleverandør mens jeg boede i Sønderjylland...

Brian

Re: Stumpeforhandlere i Odense?
Hej Brian

;)

Hvorfor dog betale så meget, få en konto hos el-supply eller RC Vejle
og så kan du nøjes med brevporto.

Mvh Max

Re: Stumpeforhandlere i Odense?
toget!

Ved RC-vejle kræver det ikke engang en konto (krævede?), det er bare et
spørgsmål om mængden!
Jeg troede man skulle have et CV nummer for at oprette en konto ved
el-supply, men har ikke kigget nærmere på det...

Brian

Re: Stumpeforhandlere i Odense?
Hej Brian

Nej, jeg har konto der og bruger den meget lidt til tider og kan
fint købe 4 modstande og få dem sendt til brevporto.

Har også konto der uden CV nummer.

Mvh Max

Re: Stumpeforhandlere i Odense?
Hejsa,

Ellers er der jo altid min kæphest www.pc-elektronik.dk

* Stort lager
* Lave priser
* Kun den aktuelle porto-udgift. Ingen gebyrer
* Online bestilling
* Der medfølger blot et girokort sammen med de bestilte varer, der så skal
betales senest 8 dage efter modtagelse
* Kræver ikke nogen yderligere registrering andet end modtageradresse...
* Det er ikke Odense, men Brønderslev....

/Claus

Re: Stumpeforhandlere i Odense?
Hej Claus

Du glemte lige en ting, han har overhovedet ikke styr på restordre.

Ps: Og ja, jeg har handlet med ham, temlig meget endda.

Mvh Max

Re: Stumpeforhandlere i Odense?

Der må jeg give Max ret, hvis det er noget du står og skal bruge, så er
det ikke det oplagte sted at handle. Og jeg har også handlet en del der
:) Hans udvalg i japser-transistorer og den slags er svært at slå, især
til prisen...

    Mvh
        Kimjand

Re: Stumpeforhandlere i Odense?
Hejsa,

Jeg har også handlet en del der, og det er endnu aldrig glippet med de ting
jeg har haft i restordre.
Men jeg giver dig ret; det er ikke alt der er på lager, og restordretiden
kan godt være temmelig lang, men gør det noget når det er privat??

/Claus

Re: Stumpeforhandlere i Odense?

Jeg bor 10 km fra PC Elektronik og kender Per fra kort efter han startede
sit firma.
Han henter en stor del af hans løsdele ved grosister i udlandet, og er
online med et par af dem.
Han største problem er at hvis komponenten er i restorder i udlandet kan det
vare rum tid inden han får den på lager igen.
Han får lavarancer fra udlandet ca. hver anden uge, for at holde
fragtomkostninger nede.
Han har også et problem hvis at grosisten skifter leverandør midtvejs. Det
har jeg prøvet med klemmerækker. :-((

Restorder går normalt ikke forkert. Det ordner Navision for ham. Men kan
vare en rum tid.

Benny

Site Timeline