stuehøjtalere til cumputeren

Hvordan får jeg koblet mine stuehøjtalere til computeren, så jeg kan smide anlæget væk?

--
Søren Høj Pedersen
Reply to

Slet ikke!?

Du skal bruge en forstærker mellem computeren og højttalerne! - Du kan så købe en eller anden forstærker, og så smide dit anlæg væk ;)

Brian

Reply to
Brian Lund

Søren Høj Pedersen skrev:

Det kræver en forstærker (en del af anlægget) :-)

-- Med venlig hilsen Jesper G. Poulsen - Linux Registered User #316493

- Look, this is Debian. They don?t release things until you have to fire rockets at the thing to stop it working :-)

Reply to
Jesper G. Poulsen

Køber en ledning m. jackstik i den ene ende og phonostik i den anden ende. Derefter kobler du computeren til for- eller den integrerede forstærker. Nemlig, du bliver nødt til at beholde forstærkeren. Har du ikke jordet din computer, så kobl den og _alt_ tilbehør (skærm mv.) fra lysnettet når du sætter stikket i, da der grundet støjkondensatorerne er omkring 115 v på kabinettet - og det kan nemt ødelægge indgangen på din forstærker hvis du er lidt uheldig. Er det en rørforstærker kan du dog være ganske rolig, bare du ikke du ikke er timer om at sætte stikket i ;o)

Mvh Morten

Reply to
Morten

"Søren Høj Pedersen" skriver:

Ved at finde en forstærker og sætte den i mellem, denne finder jeg meget "nuttet" og let at gemme :