Strimola

Nogen der ved om Strimola er lukket ?
Har forgæves prøvet at ringe til dem læenge.

Mvh Max

Re: Strimola
det tro jeg de er jeg har også prøvet på og komme i kontakt med dem uden
held

venlig hilsen ole

Re: Strimola
Hej Hej

 Nej strimola er ikke lukket, de har dog lukket deres lager og kører nu det
hele hjemmefra, du burde kunne kontakte Niels på tlf 74 85 52 11

mvh

 Jesper

Re: Strimola
Sidst vi fik derfra blev det leveret fra NEDIS i sverige - og et brev om
at der havde været problemer med kontakte Strimola angiveligt grundet at
de var ved at flytte kontor.
Om Nedis har overtaget det hele ved jeg ikke.

ellers kig på www.nedis.dk

/carsten

Re: Strimola

Har opgivet Strimola og er overgået til TELMO.

Takker for info.