Strømtyve eller hvad det nu hedder

Ved ikke om det er OT, men jeg har brug for nogle "strømtyve" til at gå ind
på nogle eksisterende 12 volts kabler. Jeg vil helst undgå at klippe
ledningerne, jeg ved godt der findes nogle man kan klemme ned over kabler
til biler, men jeg har brug for nogle som kan gabe over større kvadrater end
dem jeg har set og ville gerne ende op med en klemskrue. til den nye
ledning. Er der noget der har et bud?

Mvh
Allan

Re: Strømtyve eller hvad det nu hedder
PS.: Carsten med K kikker du stadig med i gruppen thi hi

Re: Strømtyve eller hvad det nu hedder

"Allan S. Kristiansen"

 jeg har brug for nogle "strømtyve" til at gå ind

Disse strømtyve var god og fast indstægt da jeg var autoelektriker. De
holder ikke til det fugtige miljø ude & inde i biler, og de tåler ikke mange
Ampere.  - og kobberet i ledningerne bliver eksponeret for fugt = oxydering

De er gode til eksperimentopstillinger der skal gøres "rigtige" senere,
f.eks ved lodning og efterfølgende (eksempelvis) silicone-isolering.

- men det var jo ikke det du spurgte om...:-)

Per*

Site Timeline