Strømstik til hp bærbar PC

Hej Er der en der ved hvor jeg kan finde et nyt stik til min hp dv6000. Det er ikke et 5mm * 2.1mm men det er tæt på. Jeg kan ikke måle på det da hunden har spist det, men har købt et 5 mm som ikke passer, og jeg har ikke lyst til at købe en ny forsyning bard for at få et nyt stik. Er der en der ved hvad det er for en type stik der sidder på en sådan, og evt hvem der sælger det vil jeg blive meget glad. Mvh Morten

Reply to
Morten Strandgaard

Så må du måle det, når det kommer ud af hunden igen :-)

5 mm

Pr=F8v evt. at kigge her:

M.v.h

Axberg