Strømstik til hp bærbar PC

Er der en der ved hvor jeg kan finde et nyt stik til min hp dv6000.
Det er ikke et 5mm * 2.1mm men det er tæt på.
Jeg kan ikke måle på det da hunden har spist det, men har købt et 5 mm som
ikke passer, og jeg har ikke lyst til at købe en ny forsyning bard for at få
et nyt stik.
Er der en der ved hvad det er for en type stik der sidder på en sådan, og
evt hvem der sælger det vil jeg blive meget glad.
Mvh
Morten

Re: Strømstik til hp bærbar PC

Så må du måle det, når det kommer ud af hunden igen :-)

Bo //

Re: Strømstik til hp bærbar PC

PrF8%v evt. at kigge her:  http://www.laptopjacks.co.uk /

M.v.h