Strømstik

Har købt en dell strømforsyning til bærbar, men der er ikke noget strømkabel
med, og det skal monteres har jeg aldrig set før.  Det har tre poler. De to
af dem minder om det i en barbermaskine, men hertil er der føjet et tredje
ben.  Noget der siger jer noget?

Re: Strømstik

"Mickey Mouse" stik.....

Søg tilbage i gruppen, den har været oppe før...

Re: Strømstik

Nej, det er ikke et "Mickey Mouse" stik (bemærk at det er 3 polet).

Det er et specielt Dell-stik. Det eneste sted jeg har kunnet finde det er
hos Dell, så jeg blev nød til at betale 178 Kr. for en skide netledning til
min bærbar.
Du finder den på
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&sku45%0-11224
(det er dog ikke et dansk netstik på billedet, men den anden ende er den som
passer ind i en Dell strømforsyning til bærbar).

Re: Strømstik
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&sku45%0-11224

Ses tydeligere på dette direkte link til et stor billede
http://snpi.dell.com/sna/images/products/large/450-11223.jpg

Re: Strømstik
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&sku45%0-11224

Næ, den der er ski da 2 polet, men den der sidder på min PC er ganske rigtig
3 polet som TP også har bemærket.

Re: Strømstik

Det lyder som det måske alligevel er en "Mickey Mouse".
Er det sådan et stik?

http://tjdata.dk/str ømkabel_230_volt__mickey__1_5m-p-3019.html?cPath45%_270&osCsid=5f439112053cf9ef32148cf21539b3a6

Jeg vil vædde på at de fleste store og velassorterede
specialforretninger har det for det bliver mere og mere almindeligt.
IBM/Lenovo, Compaq, HP osv benytter det.

Tag strømforsyningen med og spørg hvis du ikke allerede har gjort det.
Men prisen hos f.eks TJ-data er nok mere human end hos Merlin og
El-Giganten.

/Lars

Re: Strømstik

Nej, det er med 100% sikkerhed *ikke* et "Mickey Mouse". Som sagt er det et
3-polet stik, hvor det midterste ben er jord.

Re: Strømstik
http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&sku45%0-11224

jep det er det.  og sikke en pris hva :-/

nå må vel hellere bestille...

Re: Strømstik

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=dk&l=da&s=dhs&cs=dkdhs1&sku45%0-11224

Hermed bestilt.  Siger mange tak for den hurtige og klare svar på et
temmeligt uklart spørgsmål :-)

Re: Strømstik

Det du så har bestilt er 2 polet. Du skrev selv 3 polet

Er det ikke sådan et her:
http://www.proshop.dk/ShowLargePicture.aspx?prodid95%02

Re: Strømstik

nope.  Vi har 2 dell. Den anden har sådan et.  smukt at kalde psuerne præcis
det samme men alligevel bruge forskellige stik...

Re: Strømstik
Det lyder som en "Mickey Mouse".  Er det sådan eet?

Site Timeline