Strømkabel til HP Photosmart??

Nogen som ved hvor jeg kan købe et sådan kabel, det skal bruget til
opgradering af softwaren i et HP 735 Digicam da batterierne ikke holder
længe nok til en sådan opgradering.

Mvh. Poul

Re: Strømkabel til HP Photosmart??

På ejendommeligvis fremsatte Poul R. Thomsen følgende påstand:

Hos HP?

Ellers brug en multi forsyner. Jeg havde et HP kamera, som jeg
forsynede fra en PSU fra Føtex. Der stod ganske vist i manualen, at
det skulle have 2 amp, men det kørte glimrende med mindre (800ma). Jeg
vil tro, at det var fordi der kun er een eller to originale PSU'er som
dækker alle HP kameraer.

Jeg mener, at den koster 129,- i føtex og næsten alle stik typer er
med.

Claus

Site Timeline