Strømkabel

Hej....

Jeg har uheldigvis mistet strømkablet til min barbermaskine!

I imerco siger de at det vil koste 150-200,- at bestille et nyt hjem!!! Helt
horribel pris!
Derfor håber jeg I kan hjælpe...

Kablet liger et standart 230V kabel (ved ikke hvad sådan et hedder...) som
på billedet:
http://aka.fotovista.com/dev/1/2/14130021/g_14130021.jpg

MEN er lidt mindre - har ellers masser af de standartkabler.

Nogen der ved hvad sådan et hedder og hvor det kan købes til en rimelig pris
(på nettet eller i københavn).

 Barbermaskinen er en Braun shave & shape

på forhånd tak!!

/morten

Re: Strømkabel

Kunne du ikke smutte en tur på genbrugsstationen og klage din nød ?
Hvis kablet er magen til dem der er blevet brugt på babermaskiner i flere år
så har de sikkert dem i læssevis ..

~~Frank .,

Re: Strømkabel
Helt
pris
Måske kan du bruge varenr. 3986913 fra RS www.rsonline.dk
Ifølge databladet måler det 18,5mm X 9,9mm og der er 8,6mm mellem centrum af
hullerne.
/Tom

Re: Strømkabel

Tror det er standartkablet de har der....

Når jeg måler på et standartkabel er det dog mindre (!) end de mål du har
opgivet.... Og jeg skal så bruge et der er endnu mindre!

/morten

Re: Strømkabel

Det kaldes vist i det daglige for "Barbermaskinekabel"

Gå i en genbrugsforretning, og køb en barbermaskine til 25kr.

Smid barbermaskinen ud og brug kabelet..

Mvh. Uffe Ravn

Re: Strømkabel

Det tror jeg jeg vil gøre... men hvis det ikke lykkedes er jeg også blevet
tippet om denne her:

http://www.stoevsugerposen.dk/product_info.php?cPath26%9_182&products_id34%9

Tak for hjælpen

/morten

Re: Strømkabel

Bode du her i nærheden kunne jeg finde et til dig ovre på garageloftet.

Det ligner sådan et "philips strømkabel".

    Sonofon, er de bare inkompetente ?

Re: Strømkabel

Passer benene i hullerne hvis stikket kunne komme derind?

Jeg havde samme problem og fandt en ledning der ligner din og snittede
den forsigtigt til så ikke jeg tog mere end højst nødvendigt af. Det
fungerer fint og jeg er da ikke kommet i stødet endnu :-D

Re: Strømkabel

Ja delvist.... benene ser ud til at være lidt for små til standart stikket -
men vil da prøve tippet!

/morten

Re: Strømkabel

Du kan jo også åbne lortet og lodde ledningerne fast direkte på printet.

Site Timeline