Strømforsyning / trafo

Hejsa

Jeg har købt mig en switch, en Nortel Networks Baystack 70-16T, men mangler
en strømforsyning til den

Spørgsmålet er hvor jeg nemmeste finder en sådan, i Kbh, gerne Østerbro...??

Har ikke lige noget mål på stikket, men er et af en lidt kraftigere type,
men ellers, 5V / 4A, plus i midten og minus udenom, det er hvad der står bag
på switchen...

Mvh

Carsten, Østerbro

Re: Strømforsyning / trafo
Hej Carsten,

Prøv evt.hos:
Brinck Elektronik, Frederiksborggade 42 (tæt på Israels Plads hvor
kompostkræmmerne holder til) - Tlf. 3311 1570.

Eller:
Aage Nielsens eftf. på Sortedam Dossering 1 (ved søerne) - Tlf. 3539 3010

OK, det er ikke Kbh. Ø, men det er ikke mange minutter på cykel :)

Tag skidtet med, der er et utal af dimensioner på DC-stik.

--
Venlig hilsen,
Søren

Jeg takker mange gange...;-)

Mvh & Ønske om godt nytår

Carsten, Østerbro

Re: Strømforsyning / trafo
Hej Carsten,

Velbekomme og i lige måde :)

--
Venlig hilsen,
Søren

Jeg fandt en ved Brinck, men det er sådan en multi ting dder kan en helt
masse, og koster 375,-, er det ikke muligt at finde sådan en tingest
billigere...??

Mvh

Carsten, Østerbro

Re: Strømforsyning / trafo

Årsagen til at Brink har en "multi ting" er nok fordi at lageret vill blive
for stort, hvis han skulle have alle spændingen og stik.

Men du kan jo kigge min liste, af forhandlere, igennem efter bedre tilbud:
http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Re: Strømforsyning / trafo
Hej

Takker mange gange for svaret, vil prøve at tage kontakt til de firmaer som
kunne ha' sådan en forsyning liggende

Mvh

Carsten, Østerbro

blive