Strømforsyning til Amity VP

Hej,

Jeg har fået en Mitshubishi Amity smidt i nakken, men desværre uden
strømforsyning. Batterierne der sidder i er flade, så jeg kan ikke se om der
er gang i den. Da jeg gerne vil have den test, har jeg brug for at smide
noget strøm på den og ville derfor gerne have et godt råd til hvordan det
lettest kan gøres (og billigst)

Følgende er linket til maskinens specs :

http://www.theview.com/Mitsubishi/pen_vp_main.html

Jeg har set, at den kræver 27W for at starte op - det passer også meget god
med den strømforsyning der er angivet (14V@1,95A). Men mit spørgsmål er så -
hvordan kan jeg lave en selv ? Har ikke rigtig kunne se en tilsvarende model
på nettet (Brinck, Elsa...). Jeg skal selvfølgelig have 220V ind...

Specs på batterierne er således : 7,2V - 1350mAh - hvor kan jeg let lade dem
op - med en alm. AC-adapter, f.eks. 9V@1A ?

...Håber I kan hjælpe....

-kews

Site Timeline