strømforsyning i stedet for batterier

jeg skal bruge en strF8%mforsyning i stedet for batterier,,,

har kigget mig omkring og fundet denne side ::

http://www.batteribyen.dk/adaptere_230v_ac_dc-c-40_178.html

hvilke vil i anbefale mig og hvorfor ?

jeg er klar over der findes genopladelige osv,.,,,   men er fast
besluttet pE5% en strF8%mforsyning...   og hvilken af disse dE6%kker bedst 4=

x AA batterier ?

pE5% forhE5%nd tak

Martin

Re: strømforsyning i stedet for batterier

jeg skal bruge en strømforsyning i stedet for batterier,,,

har kigget mig omkring og fundet denne side ::

http://www.batteribyen.dk/adaptere_230v_ac_dc-c-40_178.html

hvilke vil i anbefale mig og hvorfor ?

jeg er klar over der findes genopladelige osv,.,,,   men er fast
besluttet på en strømforsyning...   og hvilken af disse dækker bedst 4
x AA batterier ?

på forhånd tak

Martin

Hvad skal det bruges sammen med?

--
MVH.
Finni

Re: strømforsyning i stedet for batterier

styrecomputer til 2 stk trE6%ningsmaskiner.... jeg havde forestillet mig
at kF8%be 1. stk og sE5% fF8%re ledninger ud til begge maskiner fra
forsyningen...

Martin

Re: strømforsyning i stedet for batterier

Hvis det bare er alm. 4xAA batterier (6V) så burde denne her sagtens kunne
klare det.
www.biltema.dk
Art no: 38-111 (39,90 dkr)

Til den pris kunne du endda købe en til hver maskine.
Har et par stykker til knægtens legetøj, og en til min router.
Virker upåklageligt.

-Bo Andersen-

Re: strømforsyning i stedet for batterier

Igen ?

Jeg har et sæt batterier med lader fra batteribyen - det kan jeg ikke
anbefale. Vi var 13 teknikere der fik lader og 4 batterier. Jeg tror
ikke at der er nogen der bruger noget af det i dag, magen til skrammel
skal man lede længe efter.

Men skal det endeligt være, så tag den til 99 kr der kan give
forskellige spændinger.
http://www.batteribyen.dk/ac_dc_adapter_1_5_12v___max__300ma-p-903.html?cPath40%_178&osCsid=b5c4538ec7e498df20bf8a1a00f19a8a

Og følg så rådene du fik sidst.