Strømforsyning fra et Thomson ICC9 pr ojektionstv

Hej!

Jeg prøver at reparere en strømforsyning fra et Thomson ICC9 bagprojektionstv
som jeg mener hedder RP46. Strømforsyningen bruges til konvergenskredsløbene og
er ikke en del af det normale ICC9 chassis.

Jeg har fundet en transistor, som er defekt, men spørgsmålet er hvad det er for
een... Der står flg. på den:

30613
T (<-company logo) 526
EBC

Nogen idéer?

Hvis nogen har et diagram over dette print til tv'et, så sig endelig til...!

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Strømforsyning fra et Thomson ICC9 projektionstv

EBC kunne måske stå for Emiter Basis Colector

m.v.h. Mikael

Site Timeline