Strømforsyning Cobalt Qube2

Hej Gruppe..

Jeg har en bedaget Cobalt Qube2, som jeg her opdateret til nyeste netBSD,
og det køre supert. Jeg har sat et USBpci-kort i. Yderligere har jeg planer
om at montere en ekstra HD, men er nu kommet i tvivl om den originale
strømforsyning der er på 12V 3,5Amp, kan trække alt det. Da Qube'en kom
frem for en 7-8 år siden mener jeg der var problemer med strømforsyningen.

Kan jeg evt. blot anvende en universal strømforsyning 12V 5Amp, eller er
5Amp for meget?

På for hånd tak..
( og jeg har intet som helt forstand op elektronik.. )

/A

Re: Strømforsyning Cobalt Qube2

Det er giver ingen mening at spørge om, om 5A er formeget
hvis man synes 3,5A er forlidt,
det udstyr du kopler på din strømforsyning trækker en strøm,
og kun den strøm udstyret selv måtte ønske, du kan forden sagsskyld
andvende en strømforsyning der kan levere 200A uden det PC tager skade af At
den grund.

/Carsten

Re: Strømforsyning Cobalt Qube2

Prøv dig frem! Eller er det meget simpelt at købe en lille trafo med
ensretter og regulator, så kan du få 5 og 12V. Regne med at en HDD tager 1 A
på hver kanal.

Hilsen Mikkel

Site Timeline