Strømforsyning (5V/5A)

Hejsa,

Jeg har en række trådløse Access Points, hvor jeg blot savner nogle
strømforsyninger som er i stand til at levere 5V/5A. Til nød kunne man
anvende gamle AT-strømforsyninger, men jeg vil helst have noget mindre
og med passiv køling. Jeg leder ikke efter byggesæt/vejledninger, men
derimod en "færdig" strømforsyning. Kan nogen hjælpe?

Anon

Re: Strømforsyning (5V/5A)

Jeg har en VERO-sak, 5V-8A, hvis du har noe interessant å bytte imot. Aberet
er, jeg bor i Norge :-(

Ellers, undersøk Class Ohlson.

HM

Re: Strømforsyning (5V/5A)
Hmmm... jeg skal bruge 5 stykker, så jeg må nok hellere takke nej.
Ellers tak.

Det vil jeg gøre. Tak for tipset.

Anon

Re: Strømforsyning (5V/5A)