Strømforsyning

Hej.

Starter med at sige at jeg er ny inden for elektronik, har næsten gennemført
mit grundforløb og skal starte i lære efter sommerferien. Men det er ikke
det mit spørgsmål går ud på.

Jeg skal til at lave en lille server projekt hvor jeg vil bruge et VIA EPIA
M10000 (Mini ITX) bundkort. Til den skal jeg bruge en strømforsyning, og en
alm en til det bundkort koster 600 kr. Og det synes jeg er lige lovlig
voldsom og tænkte om det ikke kunne lade sige gøre at lave billigere.

Så jeg ville hører om der nogle der ligger inde med et diagram til sådan et.

Her er data over den jeg har kigget på:
http://www.morex.com.tw/60dcpower.htm

Men det er vel bare en slags SMPS med sådan et "computer stik".

Håber I forstår det.

Re: Strømforsyning

Skal den køre på 12V? Ellers kan du bruge en ganske almindelig ATX-PSU.

Venligst
Jesper Larsen

Re: Strømforsyning
gennemført
ikke
EPIA
en

Ja og med det lave strømforbrug sådan en har, så kan man sikkert køre uden
blæsren sluttet til!

Brian

Re: Strømforsyning

Har du prøvet at kigge på dc2dc.com? Der er nogle forskellige
forsyninger til via computere. De skal nok bestilles fra udlandet, men
jeg tror næppe det bliver billigere at lave en selv.

Mvh / Preben Holm

Site Timeline