strømforsyning

Hej,

jeg skal ud og købe en ny adapter til min Thosiba bærbar, og vil gerne
spørge om det skal være den samme som det originale (DC 19v 2,4A) eller kan
jeg også køre med anden spænding uden at jeg ødelægger min bærbar???

Mvh
Rachid

Re: strømforsyning
[...]

Hej Rachid,

Uden at kende dens ladekreds er det et lidt svært spørgsmål, men jeg vil
tro at du kan bruge fra 18V til 20V uden problemer.

Du skal ikke gå meget lavere med strømmen, så kommer det til at tage
længere at lade op (hvis den udnytter den originale lader fuldt), men du
kan godt bruge en med højere mærkestrøm (det bliver den dog nok ikke
hurtigere af).

Men har du overvejet at reparere den gamle ?

--
Venlig hilsen,
Søren