Strømforsyning 12V 5-6 Amp

Hejsa

Jeg skal bruge en strømforsyning der skal levere 12V dc, og en 5-6 Amp.
Er der nogen der ligger inde med nogle tegninger, jeg tænker mest på
spæningsstabileringen.

/Casper

Re: Strømforsyning 12V 5-6 Amp

http://www.cypax.com/shop.html
Varenr. 50.039.6512
Varenr. 50.035.0712

Det vil være mot bud, selvom det ikke er diagrammer :)

Kasper

Re: Strømforsyning 12V 5-6 Amp

Du snupper nærmeste PC forsyning......

Re: Strømforsyning 12V 5-6 Amp

Har tænkt på dette, men den bliver for stor det var derfor jeg gerne
selv ville bygge noget.

/Casper

Re: Strømforsyning 12V 5-6 Amp

Hvad med en reservestrømforsyning til en laptop??
Hvis en PC-strømforsyning er for "stor" er der næsten ikke andre
muligheder hvis det skal være til 220v input og småt nok..

Jeg må melde pas til selvbyg i den kategori.

/Lars

Re: Strømforsyning 12V 5-6 Amp
Hvad skal den bruges til? Jeg har flere forskellige diagrammer.

mvh Erik

Re: Strømforsyning 12V 5-6 Amp

Til en lader, eller det vil sige sammenbygning af 6 ladere til PMR-raioer.

Jeg har fundet ud af noget, ellers mange tak.

/Casper

Re: Strømforsyning 12V 5-6 Amp
Hej Casper

Hvorfor f..... starter du ikke med at fortælle det ?