Strømconverter?

Er der mon nogen der kan fortælle mig hvor jeg kan finde en converter så jeg
kan bruge et Hong Kong el-stik i en dansk kontakt?... jeg har nemlig købt
mig en mobiltelefon med en lader der har sådan et stik, og det ville jo være
rart at kunne få strøm på den.. :o)

Tak.

Re: Strømconverter?

jeg
være

Hej  "sect"  !?

Jeg ved ikke med et  converter stik

men er der ikke 110 V i hong kong ?
i så fald er det ikke så godt du sætter den til 220V !!
læs  bag  på lader .......

Venlig Hilsen
Michael M Jensen

Re: Strømconverter?

købt

Hej.

Er det en triband for de kører da vist på amerikanske frekvenser?

Benny

Re: Strømconverter?

jo

Jeg har ikke fået den endnu, så jeg er ikke helt klar over om de bruger 110V
men det står vel, som du siger også på opladeren... Så jeg skal vel også
have fat i en stepdown converter..

Jo, det er TriBand, så den kan køre på alle GSM net..

/sEct.

Re: Strømconverter?

110V

Det er ikke sikkert det er nødvendigt en masse af den slags grej er idag
lavet
så de kan bruges fra 90V til 240V. Dette gør dem jo WW universelle.
Forøvrigt bruges både 110V og 220V i Hong Kong.

Mvh Max

Re: Strømconverter?
Hej Benny,

En triband (også kaldet worldband nogle steder) kører på en "amerikansk"
frekvens og så 900 MHz og 1,8GHz som de dualband vi bruger her.

Hvis det er en worldband-telefon er der med garanti en switchmode-lader
med der kan køre på fra 110V til 240V (og sikkert lidt ud over det).

Ellers kan man jo købe en lader her i landet til en billig penge.

Måske kan (in)Sect give lidt indsigt i hvilken en model skrælle han venter
på.

--
Venlig hilsen,
Søren