Strøm til bærbar

Der er noget galt med min bærbar idet jeg ikke kan bruge batteri (har prøvet
med et nyt).
Det irker kun med strømforsyning.

Spørgsmålet er om jeg kan lave en batteriboks selv (med genopladelige
batterier) og koble den til computeren gennem stikket til den eksterne strøm
?  På strømforsyningen står der at den leverer 19V jævnstrøm 2.64A.

Re: Strøm til bærbar
er du sikker på at det er batteriet det er galt med? Jeg har en gammel
IBm liggende der ikke vil genkende batteriet selvom jeg har prøvet det
med flere batterier jeg er sikker på virker..

Re: Strøm til bærbar
meddelelse

Det er præcis det problem han skriver han har. Der findes faktisk nogle
færdige løsninger der består af batteri og lader og stik osv, til at slutte
til der hvor strømforsyningen normalt sættes til.
http://batterier.dk/index.htm?Notebook/external.htm

--
Ulrik Smed
Aarhus, Denmark