Strøm 5V 2.4A i 10 dage... - Page 2

Re: Strøm 5V 2.4A i 10 dage...

OK - jeg har måske været lidt sparsom med detaljerne...

Det nævnte webcam, skal vise en FDF "spejder"-lejr under en landslejr..
Det er i juli-måned, og lidt lavt (geografisk) - Så umiddelbart er
solceller den mest attraktive alternative mulighed, en brændselscelle
kunne også være sjov - men prisen en en faktor...

Det jeg søger er en primitiv/nørdet/billig løsning - den nemme løsning
er at grave 200m 220V kabel ned (Men selv hvis vi fik lov til det, ville
det ikke være den bedste løsning...)

--
   Thø

Re: Strøm 5V 2.4A i 10 dage...

Aaah, right!

Så er den bedste løsning at skifte batteri en gang om dagen, sæt
batteriet nede ved jorden så du nemt kan pille det fra om aftenen og
tage det med over til laderen.

Et godt solidt LIPO batteri til RC flyvning kan fåes i store nok
størrelser til at holde din brødrister kørende hele dagen.

Det er vigtigt at regulatoren der laver 5V sidder helt oppe ved kameraet
og det skal være en switchmode.

Find lige ud af hvilket kamera det er så vi kan se hvilken spænding det
kan køre påog mål på det så du ved nøjagtigt hvor meget strøm det bruger
i virkeligheden, det har meget at sige for løsningen.

  Medlem af hackerspacet i Århus: http://osaa.dk /

Site Timeline