Strøforsyning ATP-1655 til Asus

Hej.

Iflg. råd fra Per Jensen henvender jeg mig i denne gruppe:

Jeg mangler en strømforsyning til en ældre Asus PC.
  Den hedder ATP-1655 og er ikke umiddelbart til at finde, og jeg vidste
ikke, at reparation var en mulighed.
  Kan den repareres indenfor rimelige rammer - har ikke været udsat på
brand, lynnedslag eller andet pludselig - ville bare ikke tænde
  efter flytning af maskinen.

Mvh. Ole
(6950  Ringkøbing)

Re: Strøforsyning ATP-1655 til Asus
´
Ofte er det lettere/billigere at finde en forsyning med ~samme data og så
evt flytte DC-stikket hvis det speciel...

Hvad står der på den?

De er normalt nærmest umulige at skille ad uden at ødelægge kassen. (Ofte
limet eller ultralydssvejset sammen)

Mvh.
 Anders

Re: Strøforsyning ATP-1655 til Asus

Det er til en stationær.

Re: Strøforsyning ATP-1655 til Asus

Ah, my bad!

Mvh.
 Anders (der melder pas på en rep.)

Re: Strøforsyning ATP-1655 til Asus

Desværre bor du en kende for langt væk, ellers ville jeg godt kaste et
øje på den.

Re: Strøforsyning ATP-1655 til Asus
Hej Klaus.

Hvor bor du?
Jeg kommer lidt rundt omkring.

Mvh. Ole

Re: Strøforsyning ATP-1655 til Asus

Hammel.

Re: Strøforsyning ATP-1655 til Asus
Hejsa,

Jeg gætter på en enkelt udtørret elektrolytkondensator på forsyningen til
PWM-kredsen....
('Standardfejl' på lidt ældre SMPS PSUer)

/Claus

Site Timeline