Stor stator Ø80mm

Der skal lige gøres opmærksom på, at jeg har forsøgt,
at stille samme spørgsmålet i en anden kategorier, men uden held.
Måske var det ikke den rigtig valgt emne-gruppe/kategori.

Jeg søger efter en stor STATOR Ø80mm da jeg skal bruge den til en
motor, jeg vil lave.
Se Web-link her, det er en stator ligende denne her, jeg søger:
http://www.rc-unionen.dk/nytforum/topic.asp?TOPIC_ID12%067

Med venlig hilsen
Monie

Re: Stor stator Ø80mm

Den kunne godt ligne noget fra et gammelt floppydrev!
Man må godt banke på døren hos folk, når der er sat storskrad ud ;-)

Mvh.
 Anders

Re: Stor stator Ø80mm
Hej Anders

Tak for dit svar;-)
Og den stator jeg ønsker skal være størrer end Ø60mm - Ø80mm.
Jeg vil lede efter nogle 5,1/4" Floppydisk drev..

Med venlig hilsen
Monie

held.
til en
søger:
ud ;-)

Re: Stor stator Ø80mm
Tak for iden Anders
Så er det bare det ikke er for tidligt dagen;-)

Mvh
Monie

held.
til en