Stik ved farnel

Har ledt og ledt, men kan ikke finde dem...

Nogle der kan slynge ud af ærmet gvad sådan et stik somme dette hedder ved
dem, dog til print montering og ikke til fladkabel ?
http://dk.farnell.com/jsp/search/productdetail.jsp?sku10%99236

Kasper

Re: Stik ved farnel
Hej Kasper

Er det sokkeldelen du vil have til printmontering ?

Re: Stik ved farnel

Nix.. det skal være hun delen, som på billedet, bare der fladkablet går på,
skal ned i printet

så jeg kan lave print til print

Kasper

Re: Stik ved farnel
Hej Kasper

Med sokkeldelen mener jeg også hundelen, det er jo normalt
pindelen man sætter i printet og soklen på kablet.

Prøv at se på varenummer 9138633

Re: Stik ved farnel

Tak, men dævlen ik nok en pris :)

Kasper

Re: Stik ved farnel
Hej Kasper

Sådan er Farnell i en nødeskal, de lever af at kunne
levere her og nu og ikke af at kunne konkurere på pris.

Re: Stik ved farnel
Prøv f.eks. at kigge på
http://www.pc-elektronik.dk/shop/productinfo.asp?id11%685

Det er ca. 85% billigere :-)

--

/* Vy 73 de OZ8HP / OZ1IIQ
/* Hugo Pedersen

http://www.cypax.com/images/oase/5051.jpg

Det skal bare være 10pol (2x5)
og helst ved farnell da jeg skal have en order op der

Kasper

Site Timeline