Stik til Olympus kabel fjernudløser, RM-CB1 ????

På Olympus kabel fjernudløser sidder et lille 3 pol. stik. m. omløber. Fjernbetjeningen bruges b.l.a. til E10, E20 og batteripaken til fx. C8080W. Jeg savner meget sådanne stik, Olympus kan ikke hjælpe. Nogen der ved hos hvem og hvilket fabrikat??? Hos RS Component og Farnell, har jeg ikke kunnet finde noget.

På forhånd tak for svarene.

M.v.h.

Børge

Reply to