Stik til Lupine lygter ?

Jeg mangler stik til mine Lupine lygter og batterier.

Jeg har ledt i en del elektronikbutiker på nettet, men har ikke fundet dem.
Ved dog de kan købes på Ebay for 2.85€ stk.

Jeg har et billed af stikkene her:
http://imageload.dk/files/cea5c5fbdb0cdcab4f8667fa6d8c272c.jpg

Nogen der ved hvad de hedder ?
Håber lidt på at jeg kan finde dem billigere et sted, da jeg skal bruge
15-20 stk..

Brian

Re: Stik til Lupine lygter ?

Det ligner det her:
http://www.molex.com/molex/products/datasheet.jsp ?
part=active/0003061022_CRIMP_HOUSINGS.xml&channel=Products&Lang=en-US

Det var ikke svært at finde, man skal bare vide at molex producerer den
slags.

Producenten kan nok anvise en forhandler.

Tomas

Re: Stik til Lupine lygter ?

Tak.

Nej, det er ikke svært når man ved.
Kender godt molex, PC'en er jo fyldt med dem, men havde ikke været på deres
hjemmeside.

Brian

Site Timeline