Stik til de nye Dell bærbare?

Jeg har brug for en ekstra strømforsyning til min Dell bærbare.
Jeg har et par gamle, som har samme spænding mm., men stikket er anderledes.

Kan man mon få et kopi Dell stik et sted??

Re: Stik til de nye Dell bærbare?
Hej!

Det ville nok hjælpe med et billede...

Hvad i alverden sker der iøvrigt med alle disse tråde/indlæg om Dell
strømforsyninger? Gruppen er blevet fuldstændigt overrendt af dem ;o)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Stik til de nye Dell bærbare?

Jeg ville nok hellere høre Jan Hougaard hvad han skulle have for 1 eller 2.
De der Dell'er er styret fra den bærbare :-(

Det tror jeg Jan har udstyret os med ;-)

Dell-fluenza epidemi?

--
mvh Uffe

Re: Stik til de nye Dell bærbare?

Det er vel fordi Dell bryder trenden og laver noget der ikke passer med
alle de andre.

De nye stik er sekskantede og med en sylespids midterpin. Bortset fra
det, er det et normalt 2 vejs DC stik.

Jeg er selv en irriteret nye ejer af en del med sådan et stik og et par
gamle fine strømforsyninger, der så ikke kan bruges til den. (på trods
af at de elektrisk er kompatible)

Mvh Per Hansen

Re: Stik til de nye Dell bærbare?

Bestemt, jeg er også lige blevet overrendt af stor bunke Dell
strømforsyninger.

Men hvordan er smittevejen?

Mvh. Uffe Ravn

Re: Stik til de nye Dell bærbare?

De har vel alle været i Kina?

Re: Stik til de nye Dell bærbare?

Uden at fornærme nogen vil jeg gætte på at den er via Dell'erne.

--
mvh Uffe

Re: Stik til de nye Dell bærbare?

Hmm. fedt nok.

Jeg skal nok lade være med at Dell-agtiggøre jeg om mit vægttab.

I øvrigt Uffe, så har jeg vist aldrig oplevet dig som Dell-tager i
dk.fritid.bil s træf på Biler i Della?

Mvh. Uffe Ravn ;-)

Re: Stik til de nye Dell bærbare?

Nope, har ikke været der.