Stik til asus tvkort

Jeg har på stikket fra av adaptoren til mit asus tvkort knækket to ben af.
For dig at sikket er meget svært at sætte på og benene bøjer utrolig nemt.

Men nu er der sket det at de sidste ben røj af er til lyden i højer side
så nu er der kun lyd i den ene højtaler når jeg kører fra videoen

Så nu er spørgsmålet
er det muligt at få fat i nyt stik at sætte på eller en ny av adapter
(behøves ikke være orginal)
jeg har postet et billede af stikket der oprindeligt har 8 ben
http://www.megapixel.dk/albums/visbillede.php?id30%7813&kode =

Og nogle der ved hvad stikket hedder, der lyd, composite og s-video i.

--
Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Det ligner grangiveligt et ganske almindeligt Mini-DINstik.

Fås hos enhver radiopusher med eget værksted.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Stik til asus tvkort

Jeg har fundet en del 8 pin mini din stik på google

hvor fra der må gå 8 små ledninger
hvor nemme er så disse ledninger at sætte på stikket
og hvordan

Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen
Re: Stik til asus tvkort

De loddes på med en lille lodekolbe, hvis du ikke er erfaren
loddekolbesvinger, er det nok ikke så nemt.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Stik til asus tvkort

Vi har nu forhørt os ved en lokal radio og tv forhandler om at få loddet et
nyt stik på.
og har fået det svar at det ikke ville kunne lade sig gøre at lodde de små
ledninger på igen.
kablet er ca 6mm tyk, så de ledninger i kablet må kun være ca 1mm tyk.

det enes der akn være interesse er en ny adaptor hvis den kan fåes uorginal
til en god pris

iøvrigt har vi ingen lille loddekolbe.
ellers er der nok ikke andet gøre end se mig om efter et ander tvkort, uden
en avbox.

--
Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

et

Hmm. han må være sælger og ikke radiomekanikker.

uorginal

uden

Ja for hvis du skal have fagudannet personale til at lodde den, kan prisen
hurtigt komme op i nærheden af hvad du giver for et nyt kort.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Stik til asus tvkort

Jeg kan oplyse at de loddekolber ( vi skulle have 2) ikke kan lodde sådan
noget puller skidt.Det der er det svære er at afisolere ledningerne  og
lodde dem på de rigtige steder i stikket uden synlig kvalitest forringelse.
Hvilket kan være en svær opgave.

Har nu bestilt et hauppauge pvr150 til 699kr
Jeg beholder mit asus kort intil.

Skulle gerne modtage det nye kort med posten Tirsdag

--
Med Venlig Hilsen
Anders Bøgh Pedersen

Hils din radiobiks, og fortæl ham at han er en løgner og en amatør

Claus

Re: Stik til asus tvkort

Som jeg ser svarene her så skulle det være lige at sætte et andet stik?
Jeg poster snart billeder af hele adapteren.

Hvis nogen kan klare opgaven, kan de bare sende mig en email

Har nu bestilt et hauppauge pvr150 til 699kr
Jeg beholder mit asus kort intil videre