stik navn

Hej,

Nogen der kan hjælpe med hvad man kalder den type stik (hun) der er vist
øverst på side 4 i den her. Det der er 18 polet...

http://www8.garmin.com/specs/pcwiring.pdf

pft.

Re: stik navn

Det _kunne_ være et DIN-stik.
Men da jeg ikke ved noget om størrelsen på stikket er det usikkert.

Du kunne forsøge dig med at lede på denne side:
http://www.binder-connector.de /

--
mvh Uffe

Re: stik navn

22 mm. diameter

Det er ne to "hakker et for oven og et forneden, så drejer man rundt og så
drejer men en halv omgang, så er det låst.

Giver ikke noget resultat - desværre...

RS kan ikke hjælpe. hmm....

Re: stik navn

Lyder lidt som et mini Cannon stik.

Farnell?

--
mvh Uffe

Re: stik navn

Billede af dyret her:
http://www.pinking.dk/Diverse/STIK.jpg

Det er hun delen jeg skal bruge. Det der (åbenbart) er meget specielt i
forhold til alle mulige stik er at det er 18 pins, de fleste har 19.

Skal kigge, men umiddelbart er der ikke gevinst.

-A

Re: stik navn
On Fri, 03 Aug 2007 16:40:49 +0200, Anders Jacobsen

Hvorfor er der /ingen/ der kan finde ud af at tage et skarpt billede ??

//michael

Re: stik navn

Hejsa.

Det ligner et Amphenol stik (militE6%r stik)
De fE5%es bE5%de med gevind for omlF8%ber og
i dette tilfE6%lde ligner en snaplE5%s.

mvh

Re: stik navn

dk.fritid.foto ?