Stik, hvad hedder det, og hvor kan det købes?

http://www.w-net.dk/stik.jpg

Jeg skal bruge sådan et stik, i både han og hun. men hvor kan det købes og
hvad hedder det?

Billedet er ikke så godt. men det er af samme type som det man bruger fra
strømforsyningen til computeren og til bundkortet.. bare det her kun er 8
polet...

//Brian

Re: Stik, hvad hedder det, og hvor kan det købes?

http://elektronik-lavpris.dk/index.php?cPath65%08_5773&sort=3a&page=1

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Re: Stik, hvad hedder det, og hvor kan det købes?
Hejsa,

MiniFit

/Claus

Re: Stik, hvad hedder det, og hvor kan det købes?

Dit billede er meget utydeligt, men stikket ser ud som et
strømforsyningsstik fra en PC strømforsyning, Mange PC butikker har
forlængerledninger til disse.

Aksel

Re: Stik, hvad hedder det, og hvor kan det købes?
MiniFit, som Claus siger

Molex MiniFit 3mm

DigiKey har et udvalg.
http://search.digikey.com/scripts/DkSearch/dksus.dll?Cat14%42556&k=minifit

Jeg har selv købt hos DigiKey, også hos ELFA, men kan ikke lige finde dem
der igen.
Der skulle stå et 5 cifret nummer på stikket, som kan indtastes hos DigiKey
eller elfa

Christen

Re: Stik, hvad hedder det, og h vor kan det købes?
Hej!

Det er da MicroFit der er 3mm pitch? Mener de er nærmere 4.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Stik, hvad hedder det, og hvor kan det købes?
Ups,da da

Det er MicroFit jeg selv bruger, så der har jeg vist blandet noget sammen.

Christen

Re: Stik, hvad hedder det, og h vor kan det købes?
Hej!

Roder også rundt i dem selv til tider :-) Men jeg mener at MiniFit er
4mm pitch.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Stik, hvad hedder det, og hvor kan det købes?
Jeg takker til alle

//Brian

Site Timeline