Stik der passer til AMP MTA100 header?

Hello,
Jeg har mig en Soekris 4801 (enbedded pc ting).
På den sidder der et powerstik af typen AMP MTA100. Men hvor hulen finder
jeg et hunstik der passer til den?
Den lokale elektronik pusher måtte give op og google giver ikke specielt
meget brugbart i DK på AMP-MTA100.

Det er mest af alt et forvokset diskettedrevs-power-kabel.

Nogen der har et bud på hvor jeg finder den?

/Dennis

Re: Stik der passer til AMP MTA100 header?
Hej Dennis

Et AMP MTA100 stik er et skærterminalstik beregnet til det
man kalder masseterminering. Benafstanden er 100 mil eller
2,54 mm. så der findes masser af stik der kan bruges. Hvis
du ikke har andre muligheder, ja så skriv til mig hvilket polantal
du skal bruge og hvor lange ledninger du skal bruge og send
din postadresse med, så skal jeg sende dig et MTA100 stik.

Mvh Max

Re: Stik der passer til AMP MTA100 header?

Det lyder ikke så ringe enda :)
Jeg har lige gravet PDFen frem hvor det er vist

http://www.soekris.com/Manuals/net4801_manual.pdf

Side 9 der er JP10 vist - det er den jeg skal have et stik til.
Er det sådan en fætter du har adgang til måske?

/Dennis

Re: Stik der passer til AMP MTA100 header?
Hej Dennis

Hvor lange ledninger vil du have på det stik og hvor skal
jeg sende den hen imorgen ?

Du kan sende svaret til min E-mail, fjern invalid

Mvh Max

Re: Stik der passer til AMP MTA100 header?

Problem solved.
Max var så flink at rede weekenden ved at sende et par stik
Mange tak til ham :)

/Dennis

Site Timeline