Stiftliste - der skal passe i std harddisc stik - 2x20 stik/ben og 2.54mm i benafstand

Jeg skal have lavet lidt forsøg med en flash harddisk. Den har bare et
hun-stik istedet for det normale hanstik da det er beregnet til at blive
sat direkte ned i stikket på motherboardet. Ifølge min skydelære er det
nok 2.54mm benafstand men i RS kataloget kan jeg kun finde nogle med 10
dobbeltrækker. Det ville være lidt nemmere med et stik med 20
dobbeltrækker ...

Lyder det rimeligt at det er en 2,54mm og 2x20 stik/ben stifliste jeg
skal bruge ?
Noge gode ideer til hvor jeg finde en sådan ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Re: Stiftliste - der skal passe i std harddisc stik - 2x20 stik/ben og 2.54mm i benafstand

Hvad med vare nr. 90131-40 fra http://www.vejle-rc.dk /

JJ

Re: Stiftliste - der skal passe i std harddisc stik - 2x20 stik/ben og 2.54mm i benafstand

Lige præcis.

Men er der nogen der kan verificere at det er er 2.54mm benafstand ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Re: Stiftliste - der skal passe i std harddisc stik - 2x20 stik/ben og 2.54mm i benafstand

Afstand mellem pindende er 2,54mm.
Afstand mellem pindrækkerne er 2,54mm.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Ta en gammel (multifunction) IDE kontroller. Legg den på den største platen
på den elektriske komfyren. Bygg det opp ca 6 mm, og sett plata på 3.trin
(av7?). Vent til heile printet er passe varnt og plukka ut kontaktlista.
(Gode grillhansker er ein fordel.)

HM

Site Timeline