Stift flex-slange/rør?

Ja ikke ligefrem noget elektronisk, men jeg har fået en idé til en
hjemmefixet lampe...
Hvor kan man få noget slange/rør som man kan bøje, men som ikke giver efter
for tyngdekraften?
(Altså som kan holde sig i den form man bøjer det til.)

Brian

Re: Stift flex-slange/rør?

Muligvis hos en autoreservedelspusher

Re: Stift flex-slange/rør?
efter
Er det ikke hvad man kalder en svanehals?!?
Jeg ved ikke hvor man kan finde den, men det gør måske søgningen nemmere...

/Nygaard

Re: Stift flex-slange/rør?
nemmere...

Det ser sådan ud! - Desuden gav en søgning på svanehals mig det resultat at
det på engelsk åbenbart hedder "gooseneck" - tak så har jeg da lidt at søge
videre på...

Brian

Re: Stift flex-slange/rør?

Hvor lang skal den være og hvor mange skal du bruge ?

Site Timeline