Stepmotor programmering.

Et projekt med en stepmotor der skal køre ret præsist og hurtigt.
jeg har en prototype oppe og køre med AVR-micro og Stemmotordriver.
Men jeg mangler noget hjælp til at programmere det færdigt.
Så hvis du er god til AVR programmering, vil jeg meget gerne snakke / maile
med dig, hvis du har mulighed for at hjælpe mig over en stram deadlin.
jeg vil selvfølgelig betale for arbejdet.

Hilsen Mads Wahlberg.  ( Mads At  Wahlberg.dk  )  Mobil 40522088.

Site Timeline