Stepmotor

Hej,

Jeg ved godt at der er flere indlE6%g her omking stepmotore, men jeg
kunne ikke rigtigt finde ud af det, nok pga. jeg er helt ny indenfor
det her omrE5%de.
Jeg har to unipolE6%r stepmotore, http://dk.rs-online.com/web/440307.html

Det jeg gerne ville have var at man via computeren kan bestemme hvilke
steps de enkelte motore skal foretage. Jeg ved ikke hvor jeg skal
starte, sE5% hE5%ber der er nogen der har nogle rE5%d? :)

Hilsen
Christian

Re: Stepmotor

Et sted at stare ville være her:
http://eekit.dk/product.asp?product61%2&sub=1&page=1

Re: Stepmotor

Jeg mener da at eekit.dk er midlertidig lukket?

Re: Stepmotor

Pas, det var den første der dukkede op i en google søgning med ordene
"stepmotor controller PC"

Præcist samme print dukkede op i et link lige nedenunder.

Re: Stepmotor
612&sub3D%1&page3D%1

Samme byggesE6%t kan kF8%bes her
http://www.quasarelectronics.com/3158.htm
Jeg har skrevet sammen med et par stykker og de skulle vE6%re OK at
handle med
Forsendelse med forsikring af pakken er ca. DKK 240

Alternativt er der http://www.electrokit.se /
SF8%g pE5% varenr 10100158
Svenskerne plejer at vE6%re dyre med fragt, men check selv

Med venlig hilsen
Flemming

Re: Stepmotor

Det var da egentlig imponerende billigt.... Har selv lige lavet 3 stk selv,
og prisen er ca det halve, men havde jeg set dem der havde jeg ikke gidet
"bøvle" med selv at lave nogle da....

Site Timeline