stats telefon

Hej jeg søger efter et højopløsningbillede minimum 1024x768 af stats telefon
emblemet der sidder på de fleste telefoner fra det tidlige 1900 tal
Jeg har fundet et lavopløsningsbillede :
http://www.ptt-museum.dk/ptt-museum/telefonmuseet/dk/page0009.html men det
hjælper mig ikke særlig meget da jeg ikke kan forstørre det uden det bliver
grumset til uigenkendelighed...

Håber i kan Hjælpe mig...

Allan

Re: stats telefon

Prøv at ring til ptt. De har måske et liggende eller vil tage et. Eller
må du jo til staden med et kamera...

--
Hilsen Mikkel Lund
Re: stats telefon

Prøv også news://dk.fritid.foto

;-)
tomov

Re: stats telefon

De ligner da Danmarks lille rigsvåben:
http://www.sa.dk/sa/rigsvaaben/ill/raaill/s_lillevaaben40.jpg

Re: stats telefon

Se evt. http://da.wikipedia.org/wiki/Rigsv%C3%A5ben
Hvis du da kan læse det for mig ukendte format .svg

Re: stats telefon

Scalable Vector Graphics:
http://da.wikipedia.org/wiki/SVG

Jesper Poulsen

Re: stats telefon

Ukendt som i "kan ikke læse formatet" :D

Re: stats telefon

Skift browser.

Jesper Poulsen

Re: stats telefon

Åhe, du er 'en af dem'..

Re: stats telefon

En af dem?

Jesper Poulsen

Re: stats telefon
jeg har prøvet ptt men de var ikkr dærlig hjælpsomme... de sagde noget med
opmaganisering, flytterod, proff. fotografer osv osv...
det er ikke kun rigsvåbenet jeg skal bruge.. det er et helhedsbillede af
fronten, det skal bruges til et restaurerings projekt jeg har gang i så
derfor ville det være dejligt med et scalérbar billede... men jeg vil lige
ligge den her ind på news://dk.fritid.foto

Allan

Re: stats telefon
jeg har lige prøvet at indsætte den i dk.fritid.foto men jeg kan ikke sende
til serveren...

Re: stats telefon

Jeg tror du skal droppe news://  foran dk.fritid.foto, men blot abonnere på
gruppen ligesom du abonnerer på denne gruppe.

tomov

Re: stats telefon
har prøvet

Re: stats telefon
jeg har fundet havad jeg skulle bruge nu... mange tak for at i prøvede at
hjælpe mig!!

Allam