Stationær DVD afspiller særheder

Vi har to 500 kroners DVD afspillere i huset, den ene kører alle film
uden problemer men den anden har lidt problemer med et par film. Min søn
købte en film hos CDON.COM og afspilleren siger bare: Ingen disk.
Forsøger vi en 5-10 gange så kan vi med lidt held få den til at kendes
ved cdén. Lægger vi filmen i den anden maskine, så er der ingen
problemer. Vi har også haft problemer med en hjemmelavet film i
afspilleren, der sagde den også ingen disk. Er der en her i gruppen som
ved hvad det skyldes den ikke vil kendes ved nogle diske, og om man evt.
selv kan afhjælpe problemet, afspilleren er en Horizon 3000 købt i
Tyskland.

Henning Lund
Re: Stationær DVD afspiller særheder

Min far købte også en DVD-afspiller til ca. 500,- med samme problem han
fik den byttet til en ny. Så det er vist ikke helt usædvanligt for
billige DVD-afspillere. (evt -->> dk.forbruger)

Re: Stationær DVD afspiller særheder

Tak for svaret, jeg roder efter den tråd. ;o)

Henning Lund
Re: Re: Stationær DVD afspiller særheder

Måske du kan bruge
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&ie=ISO-8859-1&q=dvd+afspiller+no+disc&btnG=Google-s%F8gning

Site Timeline