Standbydiode blinker 13 gange på SONY KVC2583E

Jeg har et Sony KVC2583E der af og til ikke vil tænde. Når man trykker på P+
på fjernsynet eller forsøger at tænde vha. fjernbetjeningen blinker
standbydioden 13 gange.
Er der nogen der kender denne fejl (og måske også løsningen)?
Jeg har loddet det meste af strømforsyningen og højspændingsdelen efter, men
det lader ikke til at have afhjulpet problemet.

Mvh.

Christian Hove

Re: Standbydiode blinker 13 gange =?iso-8859-1?Q?p=E5?= SONY KVC2583E
Hej!

Sidder tuneren på et lodret modul i højre side af chassiet? Så er fejlen i selve
tuneren... Omlod foreløbigt stelpunkter og div. i tuneren.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Re: Standbydiode blinker 13 gange på SONY KVC2583E
selve

Ja, det gør den lige præcis! Jeg vil straks gå igang! Tak for rådet.

Husk lige vertikalmodulet....

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner ;-)"

Site Timeline