Standalone læser til HID adgangsbrik ?

Jeg har en grå adgangsbrik som jeg bruger til at komme ind til nogle af
firmaets teknikrum. Der står HID på den og de læsere som sidder der hvor jeg
bruger den er denne type.:
http://www.unitek.dk/images/T370.jpg

Jeg ville gerne have en læser som kan fungere uden at være tilsluttet et
netværk men som bare kan lære nogle få brikker og sende en styrepuls når den
ser en kendt brik.

Findes det ?

Håber der er en "adganskontrol-ekspert" som kan lede mig i den rigtige
retning.

På forhånd tak.

Brian :ø)

Re: Standalone læser til HID adgangsbrik ?

-har Du f.x. kontaktet Unitek ??

Bo //

Re: Standalone læser til HID adgangsbrik ?

Nej det var næste skridt, men jeg ville lige høre om der var nogle guldkorn
at hente her i gruppen først.

Brian :ø)

Re: Standalone læser til HID adgangsbrik ?
Prøv at holde en anden prox foran proxlæseren nogle gange kan den "se" den
og du kan  måske være heldig at du så kan tilføje den