Størrelse på print hvordan ?

Hej !

Jeg har fundet en  diy metaldetektor på nettet som jeg
 ville prøve at lave:

Printlayout er her :
http://www.thunting.com/geotech/pages/metdet/projects/hammerhead/HHc1_pcb.gif

Men det bliver jo lige vel stort hvis jeg printer det ud...
Hvordan gør jeg for at få det printet ud i rigtig str på en film ?
(billedbehandling ved jeg ikke ret meget om)

Skulle der være nogen der vil hjælpe, evt. lave et enkelt print til mig
( self mod betaling ) vil jeg gerne høre fra jer :-)

Mvh
Kaj K Thomsen

Re: Størrelse på print hvordan ?
Hej Kaj

Hvorfor køber du det ikke af ham der har lavet det ?

Mvh Max

Re: Størrelse på print hvordan ?
Hej Max

Jeg har prøvet at maile til ham (Carl moreland ) flere gange, men ikke
fået svar. Der står godtnok en adresse på siden, men jeg synes ikke
lige jeg vil sende pengene i en konvolut uden at have hørt fra ham først-
ellers havde jeg skam købt et færdigt print. :-)

Mvh
Kaj

Re: Størrelse på print hvordan ?
Hej Kaj

Han er da aktiv i forumet, så måske du skulle prøve der.

Mvh Max

Re: Størrelse på print hvordan ?
ile=projects/hammerhead/index.dat<
http://www.thunting.com/geotech/pages/metdet/projects/hammerhead/HHc1_pcb.gi

Hvis du ser på side 12 i denne fil så er der et layout i 1:1
http://www.thunting.com/geotech/pages/metdet/projects/hammerhead/HHv1p1_300c
.pdf

Jeg kan muligvis godt lave et print til dig "send mail"

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Hvordan laver du dobbeltsiddede print med gennemføring ?

Jacob

Re: Størrelse på print hvordan ?
Hej Jacob

Hvis du nu kikker på side 12 vil du bemærke at det er et
enkeltsidet print til leadede komponenter, printet på side
13 er dobbeltsidet til SMD komponenter.

Mvh Max

Re: Størrelse på print hvordan ?
P.S Fjern dyret i min email ved mailsvar

:)

Jacob

Re: Størrelse på print hvordan ?
Hej

Jeg har godt set det, men...?  jeg ved ikke hvad der går galt her, det
bliver alt
for stort når jeg printer det ud fra Adobe reader, det fylder næsten en hel
A4 side
hvis det kun er layoutet, printer jeg hele siden ud ser det næsten normalt
ud men
af en eller anden årsag bliver det strukket ud, og den skriver siden ud
kant-til-kant.

Mvh
Kaj

Re: Størrelse på print hvordan ?

I udskrift dialogen på Adobe reader skal du ved "Sideskalering" vælge
"Ingen", ellers ændre Adobe størrelsen så det passer til papirstørrelsen.

Re: Størrelse på print hvordan ?

Jeps, du kender benafstanden på en IC, dem er der et par stykker af på
printet, så du skal "bare" skalere efter dem.

    Sonofon, er de bare inkompetente ?