Støjdæmpning

Til
gruppen,

Jeg søger råd om noget støjdæmpning, jeg har et mobilt 12V køleskab Isothern
CR50, men når dets kompressor (og ventilator) kører, kvæles min autoradio på
alle frekvenser. Er der nogen i gruppen der har erfaring med støjdæmpning?,
både radio og køleskab kører på samme batteri, radioens antenne er
elektronisk og sidder 3 m fra køleskabet. Problemet er der også når jeg
lader på batteriet fra en switch-mode lader (Trident).

M.V.H.
Per

Re: Støjdæmpning

Radioens antenne har en dårlig stelforbindelse.