Støjbeskyttelse / CE test

Hej gutter

Sidder og roder med et design, som skal CE godkendes. Der skal bl.a.
sættes nogle multilayer supressorer (dybest set en spole med DC-modstand
  i de høje frekvenser) i serie med forbindelserne til et DC-stik. Har
brug for 625mA igennem stikket, men kan ikke finde MLSer (i 1206 hus)
som kan klare mere end 600mA.

Nogen der kender til en MLS jeg kan bruge? Dem jeg har nu er fra FerroxCube.

Ved godt 25mA ikke er meget, men ville alligevel sove roligere om natten
med en lidt kraftigere spole.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Støjbeskyttelse / CE test

Jeg bruger normalt Murata. De små 0805'ere, der hedder BLM21 findes i
flere afskæringer. Kig evt på farnell, skriv BLM21 i spøgefeltet. De er
alle fine på den anden side af 1Amp, og der findes en 1206 udgave, der
kan bære mere.

Bo //

Re: Støjbeskyttelse / CE test
Hej!

Ok, tak for det. Dem havde jeg overset før...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Site Timeline