Støj på mobiltelefon-display

Hej!

Jeg har lavet en lille opstilling med et mobiltelefondisplay (CSTN LCD)
som har en SSD1788 controller (drevet parallelt). Der er lavet et lille
prototypeprint hvor jeg har minimeret ledningerne til displayet og brugt
de afkoblinger der foreslåes i displayets manual. Det styres fra en
SiLabs c8051F340 controller. Der er støj i billedet og det ses tydeligt
hvis man har hvid baggrund. Ellers fungerer det helt korrekt.

Gode idéer til hvordan jeg slipper af med støjen?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Støj på mobiltelefon-display

PrF8%v at beskriv stF8%jen.

Klaus

Re: Støj på mobiltelefon-display
Hej!

Sus, som hvis du havde et snefyldt billede på fjernsynet. Det er ikke
meget, men nok til at man kan se det.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Støj på mobiltelefon-display

Pixels eller i baggrundslyset ?

Hvor tit opdaterer du indhold?

Kan du selv sætte refresh rate?

Re: Støj på mobiltelefon-display
Hej!

Pixels.

Dine spørgsmål fik mig til at løse problemet :)

Jeg har rodet med framerate og noget PWM/FRC (frame rate control) på
displayet, og nu er det klippe stabilt i billedet.

Thanx :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Støj på mobiltelefon-display