Støj på mobiltelefon-display

Hej!

Jeg har lavet en lille opstilling med et mobiltelefondisplay (CSTN LCD) som har en SSD1788 controller (drevet parallelt). Der er lavet et lille prototypeprint hvor jeg har minimeret ledningerne til displayet og brugt de afkoblinger der foreslåes i displayets manual. Det styres fra en SiLabs c8051F340 controller. Der er støj i billedet og det ses tydeligt hvis man har hvid baggrund. Ellers fungerer det helt korrekt.

Gode idéer til hvordan jeg slipper af med støjen?

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Pr=F8v at beskriv st=F8jen.

Klaus

Reply to
Klaus D. Mikkelsen (google gro

Hej!

Klaus D. Mikkelsen (google groups) wrote: ...

Sus, som hvis du havde et snefyldt billede på fjernsynet. Det er ikke meget, men nok til at man kan se det.

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to

Kim Voss Schrader skriver:

Pixels eller i baggrundslyset ?

Hvor tit opdaterer du indhold?

Kan du selv sætte refresh rate?

Klaus

                  http://home6.inet.tele.dk/moppe
Reply to
Klaus D. Mikkelsen

Hej!

Klaus D. Mikkelsen wrote: ...

Pixels.

Dine spørgsmål fik mig til at løse problemet :)

Jeg har rodet med framerate og noget PWM/FRC (frame rate control) på displayet, og nu er det klippe stabilt i billedet.

Thanx :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader
Reply to